marți, 31 mai 2011

The end where I begin


            Incepand cu ziua de maine, proiectul va debuta oficial! 100 days of summer.

           In ultima vreme am parte de o multime de urcusuri si coborasuri, oscilez continuu intre atatea stari si dispozitii. Weekend-ul trecut am luat in sfarsit o pauza si m-am bucurat putin de munte. Acum vine vara, un nou inceput, o noua cautare. Planuiesc ca si postarile sa fie mai inghegate, sa le dau o forma specifica.  





Soparlele sunt pretutindeni!


 Call of nature!



Frozen in time

               Pentru mine e extrem de important sa-mi imbunatatest abilitatile in domeniul fotografiei. Am incercat niste self-uri, dar fara prea mult succes si astfeeel... in luna iunie imi propun o serie de portrete, fotografii care pe care le am in minte de ceva timp, dar n-am avut timpul sau chiar curajul necesar sa le materializez.

               Well, let's hope for the best! (Voi incerca sa tin cont de sfatul tau de acum in colo! Ma bucur de inghetata si plimbarea noastra de vineri :D ! )

            
              "... Asa se naste sensul vietii noatre. Numai ca hrana pe care o adulmecam fara incetare cu fiecare zi nou inceputa, noi suntem cei care o secretam si tocmai fabricarea aceasta neintrerupta a "sistemului de iluzii" este garantia sanatatii noastre mentale. Pentru ca daca nu ar fi asa, ce ne-ar mai tine in viata pe noi toti, fiinte nascute cu o condamnare la moarte in buzunar?" 
 Gabriel Liiceanu- Usa interzisa

Un comentariu: