marți, 17 mai 2011

As twisted as ever

                 Planuiam un inceput mai grozav, dar ploaia mi-a distrus orice sansa de a obtine ce am vrut. Nu pot sa zic ca cele cateva poze nu sunt dragute, dar nici pe-aproape sa fie wow.

              So here we are. A brand new start. Imi propun sa foto-documentez vara pe care o pomenesc la fiecare 5 min si sa-mi imbunatatesc abilitatile de fotograf. Plus alte obiective multe si marunte pe care nu le pomenesc...fiind prea marunte, personale. Acum trebuie numai sa redevin serioasa, incercand sa neglijez cat mai putin acest blog, un fel proiect-challange pe vara.
                  Am uitat ce am vrut sa scriu in mega-inceputul meu de blogger. Revin cand imi amintesc. Nu ca ar conta. :)

    piesa zilei. endlessly repeating in my head.

Un comentariu:

  1. Asta e Mega-inceputul tau :D si mie imi place :) sa nu te lasi, eu cel putin m-am abonat la tine, asta-i clar :) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://www.youtube.com/watch?v=aW85s8wX1LE
    . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .

    RăspundețiȘtergere