marți, 19 iulie 2011

Day 50. Everything can change.

Luuuume buna! :D

            M-am intors cu bine si am materiale noi noute! O experienta extraordinara, pe care am trait-o la maxim atat din punct de vedere educativ, cat si social. Mai ales social. A fost ca o gura de aer proaspat si mentolat, dupa ce atatea zile m-am multumit cu atat de putin, preferand sa inghit tristeti si remarci negative.

            Acum plutesc usor pe o masa compacta de amintiri, vise si sperante reinnoite. Simt ca schimbarea nu mai e imposibila. Hai sa facem o lume mai buna. :) Un mecanism gigantic se construieste treptat pe baza de ambitii si optimism, rotitele se invartesc deja. Rugina s-a scuturat din mintea si incheieturile mele. Sper ca starea aceasta de plutire sa dureze o vreme, pentru ca pret de o clipa am avut senzatia ca totul are un sens si o directie. (si asa ne bagam in matematici vectoriale).

             A fost o saptamana plina de aventura si mi s-a oferit ocazia sa cunosc oameni care sunt adevarate modele si isi merita din plin numele de fiinte bipede rationale. Oameni care de asemenea au vazut in mine mai mult decat am sperat eu sau au vazut altii.





Sweet fragrance.

Teo (Sibiu). O colega geniala de camera, care a avut grija sa ma inchida afara in prima seara.





 Bogdan (Timis) si Andrei (Gorj). Doi vaslaci in forma.



Reverie.

Elena intr-un moment de relaxare suprema.


Burning ambition.

Cam asa m-am simtit azi. Din mai multe puncte de vedere.

Puppy love. Puppy eyes.

Catelusul adoptat de noi in penultima zi. Ne-a insotit pana la gara.

Face the music.

Teo. Mai stii? :))



Andra (Hunedoara) si Maria (Bucuresti). Spontaneitate.



Maria=spontaneitate.


             Buuun. Analizand fotografiile, compozitia lasa de dorit ca si originalitate (nu au un concept bine stabilit la baza), la fel si titlurile. Dar sunt spontane si m-am simtit super in ipostaza de point and shoot. :D

            Am vrut sa continui postarea, dar setul de fotografii ce mi-au ramas le pun in partea a 2-a... poate chiar a 3-a. Sunt la jumatatea vacantai, totul e ok... dar oare imi va ajunge timpul? Ma indoiesc.

          Bombs away! :|






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu