luni, 11 iulie 2011

Day 38. Tri-angle.

        Inca nu am fotografii noi. Dar macar e soare. Vreme buna...maine plec in tabara. Mai exact: scoala de vara, ceea ce ma face sa ma bucur datorita schimbarii de peisaj. Nimic e nu mai benefic decat un cadru noi si persoane simpatice, deschise si pline de viata.

Cu optimisms inainte! :)

           I threw away the hope I had in friendships. Cum indraznesc sa am incredere in cineva, pleosc! ma trezesc cu un dus rece in cap. Dar trecem mai departe, nu batem pasul pe loc, macar noi (EU) sa fim mai buni. Sa lupt? Probabil, alta varianta n-am. Cu morile de vant? Mai mult ca sigur. Dar sa ne bucuram din lucrurile marunte, caci pana la urma doar astea mai raman sa completeze rama cu amintiri. 

          Perspectiva unui triunghi imi displace total. Ar trebui sa ma retrag din joc, sa las cortina sa cada... Ce final, cate aplauze! Dar nu m-am prefacut... mi-am jucat doar rolul in aceasta piesa, un joc cu masti murdare. Finalul sa fie grandios... dar fericirea mea? De ce ramane iar deoparte, in favoarea unui sfarsit corect...pentru altii?

         Pentru ca eu pot sa-mi fac singura rost de ea... nu vreau sa depind de nimeni. Si totusi...acea sambata seara a fost superba, iti amintesti? Eu nu vreau sa las totul in urma... sa trec peste. A trecut o luna de atunci. Hai sa ne bucuram in continuare, sa lasam deoparte intrigile, tristetile si sentimentele cu minus. Cred ca mai mult pentru mine vorbesc, deoarece singura m-am alimentat cu atata negativism!!! Dar acum vreau doar seva de flori, praf de fluturi si stele. Cat mai multe stele. Vise nesfarsite, derulate pe un ecran urias, totul in 3D. Pentru ca de viata mea vorbim acum. Fericirea mea, pentru care, DA, singura voi lupta. Sa fie bine pentru toata lumea. :)

         Si totusi...perspectiva de triunghi o detest. Hai sa facem o lume mai buna. Ce vis, fara speranta, nu-i asa? Asa se intampla cand incepi sa gandesti inafara cutiei...te vezi pierdut printre ruine si epave, in fata unui zid mare numit IGNORANTA! ( Cliseu.) Nu ne mai stim bucura, nici savura clipele ce ni se ofera. Scara de valori s-a rasturnat... promovam non-valorile si divestismentul. Suntem fara speranta. Dar, hai sa facem o lume mai buna! :)

Ce am citit pana acum:  Mathias Malzieu "Mecanica inimii"
                                    Nicholas Sparks  "A walk to remember"
                                    Raluca Sterian     "Suflet tatuat"
                                    Emily Bronte      "Jane Eyre"
                                    Joey Goebel       "Torturati-l pe artist"

Cred ca ma apropiu de sinceritate. Not quite there, but close enough. Ce va fi, va fi. Dar va bineee. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu