sâmbătă, 18 iunie 2011

Ziua 18. Til we ain't strangers anymore.

           A trecut cam mult timp de cand n-am mai postat (nu prea a mers partea cu ne-neglijatul :)). Banuiesc ca era de asteptat din partea mea.

           Am prea multe de spus si in acelasi timp prea putine... Vacanta a inceput bineee. BESTIAL! Mi se pare ciudat cum pana acum asteptam, ma agitam numai la ideea de vacanta, iar acum nu simt ca merit in totalitate de fie vara. Ce va fi, va fi.

           Ultima perioada o pot caracteriza destul de simplu: lots of ups and downs, lots of turns an twists. Stomach butterflies.


Summer freedom.



Run to you.



Butterfly, fly away.

              Fotografiile sunt dintr-un shoot de acum cateva zile. Tot pe observator. Simt ca locul imi apartine intr-o oarecare masura.

              Stiu ca mi-am propus prea multe pentru vara asta. Acum le dau drumul si le las sa se desfasoare in voie. Sunt convinsa ca iesirile, deslurile, strandul, marea, padurile, cortul, aventura, fluturasii isi vor face datoria cum trebuie! Amintirile vor fi frumoase.


              Poate data viitoare o postare mai complexa (deja incep eu sa ma indoiesc). Imi dau seama ca imi lipseste sinceritatea. Sunt incapabila sa-mi exprim sentimentele. Presupusa mea arta duce lipsa de originalitate si veridicitate. Cu toate astea, de data aceasta nu voi renunta.  Fotografii cat de curand. Vacanta placuta tuturor!!! :D



P.S. M-am reapucat de sims 3. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu